Plata se poate face la alegere prin:
• virament bancar in contul nostru (clienti persoane juridice sau clienti persoane fizice)
• plata direct cu cardul prin operatorul de plăți NETOPIA Payments
Neachitarea acestor obligatii de catre Cumparator da dreptul BACK AND FORWARD S.R.L. sa anuleze comanda dumneavoastra, fara nicio notificare. Preturile afisate pe site-ul berepatos.ro includ TVA. Comanda minima recomandata este de 45 lei. BACK AND FORWARD S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu onora comenzile care sunt sub aceasta valoare.
Mai jos vei gasi termenii care constituie politica noastra de transport.
1.Procesarea comenzii.
Toate comenzile sunt procesate si predate curierului in ziua plasarii lor sau ziua urmatoare.
Comenzile nu sunt expediate sau livrate in weekenduri sau de sarbatori nationale. Comenzile plasate dupa ziua de Joi ora 15:00 vor fi procesate si predate curierului luni.
Dacă avem un volum mare de comenzi, livrarile pot fi întârziate cu cateva zile.
Daca va exista o intârziere semnificativa pentru comanda ta, te vom contacta prin e-mail sau telefon pentru confirmare.
2. Tarifele de expediere și estimările de livrare.
Taxele de expediere pentru comanda ta vor fi calculate și afisate in pagina de checkout. Costul de transport este calculat in functie de greutatea coletului.
Livrarea se face folosind serviciile Sameday. In majoritatea cazurilor coletul ajunge in 24-48 de ore de la expediere. In cazuri exceptionale, livrarea poate dura mai mult, caz in care va recomandam contactarea companiei de curierat pentru urgentarea livrarii.
3. Confirmarea expedierii și urmărirea comenzii.
Dupa plasarea comenzii veti primi un sms sau e-mail de confirmare a expedierii (odata ce comanda a fost trimisa la curier) care contine numarul de urmarire (Numar AWB).
4. Daune.
berepatos.ro nu raspunde pentru produsele deteriorate sau pierdute in timpul expedierii. Daca ai primit comanda deteriorata, te rugam sa contactezi curierul/transportatorul de expediere pentru a depune o reclamatie. Te rugam sa fotografiezi si salvezi toate materialele de ambalare și marfurile deteriorate inainte de a depune o reclamatie.
5.Comanda gresita.
In rarul caz in care coletul nu contine toate produsele comandate sau alte produse decat cele comandate vom emite un cod de discount in valoarea produselor lipsa/gresite sau vom returna suma platita pe produsele lipsa/gresite.